# Thursday, 19 January 2012

Kaip iveikti issiskyrimo skausma?

Note: For visitors of your site, this entry is only displayed for users with the preselected language Lithuanian/lietuvių (lt)

Po išsiskyrimo jaučiamės vieniši, mus kankina liūdesys, nerimas dėl ateities. Paimkite baltą popieriaus lapą ir surašykite viską, kas jus jaudina. Įdėkite tą lapą į voką ir užklijuokite. Paslėpkite giliai stalčiuje ir imkitės paprastų priemonių, kurios padės atgauti džiaugsmą ir pamatyti gyvenimo grožį. Po mėnesio galėsite atplėšti voką. Nustebsite, kaip smarkiai pasikeitė jūsų gyvenimas per tokį trumpą laiką.

Valgykite maistą, kuris jums pakelia nuotaiką.

Valgykite nedaug, bet leiskite sau pasimėgauti maistu, kuris jums labai patinka. Šokoladas, ledai, gabalėlis torto... Galite sau leisti šiek tiek pasmaližiauti. Paruoškite sudėtingą dar neragautą patiekalą ir pasikvieskite draugų.

Klausykitės muzikos.

Sukurkite grojaraštį iš jus linksminančių ir apie ateitį skatinančių galvoti dainų. Tai bus kasdieninis jūsų „vaistas“ nuo išsiskyrimo skausmo.

Žiūrėkite filmus, kurie jus priverčia juoktis.

Žiūrėkite įvairias komedijas, net pačias kvailiausias, svarbiausia, kad filmai jus priverstų šypsotis ir juoktis.

Kiekvieną dieną nusiprauskite po dušu.

Net jei neplanuojate kelti kojos iš namų, nusiprauskite po dušu ir iš karto pasijusite geriau. Galbūt netrukus persigalvosite ir vis dėl to nuspręsite išeiti pasivaikščioti, apsipirkti ar susitikti su draugais.

Stenkitės kiekvieną dieną pasivaikščioti.

Vaikščiojimas greitina kraujotaką ir priverčia smegenis dirbti. Pasivaikščiojimui rinkitės vietas, kuriose dar nesate buvę, aplankykite muziejus, galerijas, nepraleiskite progos aplankyti nemokamų renginių.

Pabandykite groti būgnais.

Mokslininkų tyrimai parodė, kad iš visų veiklų, padedančių įveikti skausmą po išsiskyrimo, veiksmingiausia yra grojimas būgnais. Jei jums nepatinka būgnai, imkitės kitokios naujos veiklos, kuri padėtų įgyti naujų žinių, sugebėjimų ir susirasti naujų draugų.

Išmokite kvėpavimo pratimų.

Kvėpavimo pratimai padeda atsipalaiduoti ir nurimti. Jie naudingi jūsų psichinei ir fizinei sveikatai.

Užsiimkite joga

Joga suteiks jums lankstumo, išmokys atsipalaiduoti, įgauti pasitikėjimo savimi.

Medituokite

Geriausias būdas įveikti stresą, atsikratyti blogos nuotaikos ir negatyvių minčių - meditacija.

Mokykitės kovos menų

Kovos menai ne tik privers jūsų kūną judėti, bet ir išmokys jus susikaupti. Kovos menai padeda atgauti pasitikėjimą savimi ir savo jėgomis, be to, užsiėmimuose galėsite susirasti naujų pažįstamų ir draugų.

#    Comments [0] |