Page 1 of 1 in the antsvoris category
# Monday, 20 August 2012

kaip numesti svorio

Asmeninis treneris Paulas Jamesas išgarsėjo JAV, kai nusprendė turimas žinias pritaikyti sau pačiam ir parodyti klientams, kaip galima greitai atsikratyti antsvorio. Vyras priaugo 40 kilogramų, kad vėliau galėtų juos numesti. Savo patirtį jis aprašė knygoje „Take It Off, Keep It Off“. Čia rasite patarimus, kuriais dalinasi P. Jamesas savo knygoje.

Pradėkite dieną pratimais

„Prieš pusryčius 15 minučių skirkite širdies pratimams. Tinka ir pasivaikščiojimas greitu žingsniu, tad šis patarimas tiks visiems auginantiems šunį“, – pataria P. Jamesas ir primena, kad moksliniais tyrimais įrodyta, jog fiziniai pratimai tuščiu skrandžiu 60 procentų efektyviau degina riebalus.

Visą dėmesį skirkite ne svorio mažėjimui, o riebalų deginimui

„Riebalai didina diabeto, vėžinių susirgimų, infarkto ir insulto riziką, todėl riebalus deginti būtina, – knygoje rašo P. Jamesas. – Tačiau staigiai mažėjantis jūsų kūno svoris rodo, kad netenkate ne riebalų, o skysčių, kurie svarbūs mūsų organizmui. Taip pat nepamirškite, kad aktyviai sportuojant ir deginant riebalus, jūsų kūno svoris augs, nes raumenys sveria daugiau už riebalus.“

Pradėkite nuo mažų žingsnelių

„Neužsibrėžkite numesti antsvorio per trumpą laiką ir neverskite savęs prakaituoti sporto salėje ilgas valandas. Pradėkite nuo mažų tikslų: šiandien nueisiu pasižvalgyti į sporto salę, valgysiu mažiau ir padarysiu pratimų namuose. Po kelių savaičių pamatysite rezultatus ir savaime pajausite didėjančią motyvaciją, – pataria P. Jamesas. – Sunkiausia yra ne kalbėti apie svorio metimą, o imtis priemonių. Tos priemonės iš pradžių gali būti menkos, bet, svarbiausia, kad pasiryžtumėte gyvenimo būdo pokyčiams“.

Nesilaikykite dietų

„Negaliu pakęsti dietų. Nesilaikykite jokių dietų, kad ir kokios jos būtų veiksmingos. Dietos yra trumpalaikis ir dažniausiai pavojingas sveikatai mitybos įpročių keitimas. Nuspręskite valgyti sveikai ir tegu šis sprendimas būna visam jūsų gyvenimui. Atsikratykite nesveikų valgymo įpročių ir formuokite naujus“, – rašo P. Jamesas.

Nepersistenkite

„Sportuokite tik tiek, kiek reikia, ir valgykite, kad jaustumėte sotumo jausmą. Geriau kiekvieną dieną darykite 15 minučių mankštą namuose, nei kartą per savaitę praleiskite 2 valandas treniruoklių salėje. Geriau suvalgykite vaisių ar daržovių, net jei viršijate dienos kalorijų normą, nei leiskite, kad jus kankintų alkis. Jūsų patirtis metant antsvorį turi būti maloni, o nauji įpročiai tapti jūsų gyvenimo dalimi“, – teigia P. Jamesas.

Nepraleiskite svarbiausio valgio meto

„Apie pusryčių svarbą kalbama daug, bet tik nedaugelis žmonių iš tiesų valgo sveikus ir sočius pusryčius, – teigia P. Jamesas. – Per pusryčius turite suvartoti daugiausiai kalorijų, rinktis visavertį maistą, kuris suteiks jums energijos ir sotumo jausmą iki pat pietų. Atsikelkite anksčiau, kad ne tik turėtumėte laiko pasiruošti pusryčių, bet ir jais pasimėgauti“, – pataria P. Jamesas.

Jei norite raumeningo kūno, valgykite daugiau baltymų

„Šis patarimas tikriausiai naudingesnis vyrams, kurie nori ne tik numesti nereikalingus kilogramus, bet ir užsiauginti raumenų. Kad ir ką valgytumėte, kiekvieno valgio metu trečdalį jūsų porcijos turi sudaryti sveiki baltymų šaltiniai – liesa vištiena, balta žuvis, tofu sūris, riešutai ir panašiai. Baltymai padės auginti raumenis ir greičiau deginti riebalus“, – teigia P. Jamesas.

Gerkite pakankamai skysčių

„Atskirti alkį nuo troškulio daug sudėtingiau, nei gali atrodyti. Mūsų kūnas įpratęs skysčius pasisavinti ne tik iš gėrimų, bet ir maisto produktų, todėl alkio ir troškulio jausmas yra panašus, – rašo knygoje P. Jamesas ir pataria pajutus alkio jausmą išgerti stiklinę vandens. Jei po 20 minučių vis dar jausite alkio jausmą – pats laikas užkąsti.

Keiskite kalorijų šaltinius

„Nusprendę atsikratyti antsvorio, turime atsisakyti nesveikų užkandžių ir saldumynų, kurie suteikdavo mums daug energijos. Atsisakius šių kaloringų produktų, jausite didelį alkio jausmą. Jei norite jo išvengti, susidarykite sąrašą, kuo keisite kiekvieną jums įprastą užkandį. Šokolado batonėlį galite pakeisti sauja riešutų, pyragėlį – džiovintais vaisiais ar bananu ir pan.“, – pataria P. Jamesas

#    Comments [0] |