Page 1 of 1 in the meditacija category
# Friday, 24 February 2012

15 budu kaip greitai nusiaminti

Atsijungti ir pasisemti naujos energijos pavyks nesunkiai, jei pasinaudosite mūsų siūlomais triukais! Juos galima daryti bet kuriuo metu, bet kur ir – svarbiausia – be jokių išlaidų!

Kasdienes užduotis pavyks lengvai įveikti, jei sugebėsite kartkartėmis atsipalaiduoti. Mažytės pertraukėlės iškart suteikia naujų jėgų ir energijos. Siūlome išbandyti keletą paprastų atsipalaidavimo būdų ir išsirinkti iš jų tuos, kurie jums labiausiai tinka.

1. Nuleiskite pečius

Stresas, susierzinimas, daug darbo – dauguma žmonių tokioje situacijoje automatiškai

pakelia pečius. Todėl sąmoningai juos nuleiskite. Įkvėpkite, pakelkite pečius ir laisvai juos nuleiskite. Nykščiai turi rodyti į išorę.

2. Niūniuokite ir dainuokite

Iškvėpdami leiskite garsus: hmmmm, brrrr arba aaaaa. Per dešimt iškvėpimų. Tai padeda nurimti ir atsipalaiduoti, kai esate išsigandę, susijaudinę ar susierzinę. Arba dainuokite – efektas bus tas pats.

3. Užčiuopkite pirštų pulsą

Šiam pratimui reikia šiek tiek ramybės. Kvėpuokite giliai. Suglauskite abiejų rankų pirštų pagalvėles. Susikaupkite. Po kelių sekundžių turėtumėte pajusti pulsavimą. 3 minutes susikoncentruokite į jį.

4. Palaimingai nusišypsokite

Net jeigu jūs nepajėgiate, vis tiek nusišypsokite. Po kelių minučių grimasa pavirs tikra šypsena, ir jūs pasijusite geriau. Pasikeitus veido mimikai ims gamintis laimės hormonai.

5. Lėtai iškvėpkite

Nuo įtampos beveik kiekvienas ima kvėpuoti tankiai ir paviršutiniškai. Atsipalaiduoti bus galima, jei jūs prailginsite savo iškvėpimų trukmę. Pavyzdžiui: įkvėpkite, suskaičiuokite mintyse iki keturių. Sulaikykite trumpam orą ir iškvėpdami suskaičiuokite iki aštuonių. Šį iškvėpimą galite „pasiųsti“ į įtemptas kūno sritis. Tai padės atsipalaiduoti.

6. Mažos svajonės

Kartais per stresą mes pamirštame, kas iš tikrųjų turi vertę, žvelgiame į viską kaip į tunelį ir dar labiau įsitempiame. Išeitis: užmerkite akis ir pridenkite jas delnais. Galvokite apie gražius dalykus. Užteks vienos dviejų minučių. Po to lėtai atitraukite rankas ir vėl atmerkite akis.

7. Išgerkite vandens

Greitai išgerkite stiklinę ne per šalto vandens (apie 200 ml). Tai suaktyvins tą jūsų nervų sistemos dalį, kuri atsakinga už nusiraminimą ir atsigavimą. Šis būdas ypač veiksmingas susijaudinus.

8. Paklausykite muzikos

Kaip maloniai muzika gali veikti kūną, turbūt patyrė kiekvienas. Specialios atsipalaidavimo muzikos (jos galima įsigyti CD parduotuvėje) ritmas yra 60 taktų per minutę – ypač raminamai veikia širdies plakimą.

9. Kvapų dušas

Mūsų uoslė tiesiogiai susijusi su emocijų centru smegenyse. Baziliko, levandos, melisos, sandalmedžio eteriniai aliejai, garinami aromatinėje lempoje, atpalaiduoja ir nuramina.

10. Kūno pojūtis

Kai įtampa neatslūgsta, padeda toks pratimas: atsigulkite arba patogiai atsisėskite, užmerkite akis. Pajauskite iš eilės vieną savo kūno dalį po kitos. Kaip jaučiasi pilvas? Kaip kojos? Nuo tokio dėmesio sutelkimo į skirtingas kūno dalis iškart pagerės savijauta.

11. Stiprinkite nugarą

Šis jogos pirštų pratimas padės atpalaiduoti ir sustiprinti nugarą. Pamasažuokite trumpai dešinės rankos delnu kairę plaštaką ir atvirkščiai. Po to uždėkite kairę ranką ant dešinės plaštakos. Palaikykite taip vieną dvi minutes, sėdėdami tiesiai, neatsilošę į kėdės atkaltę.

12. Avarinis taškas

Kai pasijuntate išsekę ir nusilpę, padeda spaudomasis akupresūros taškų masažas (pavyzdžiui, delno viduryje arba tarp nosies ir viršutinės lūpos). Spauskite taškus tol, kol pasijusite nurimę.

13. Vidinė ramybė

Ištieskite rankas, sulenkite abu smilius, ant jų uždėkite nykščius, kitus pirštus laikykite ištiestus. Palaikykite taip dvi minutes. Nusiraminsite iškart.

14. Žvilgsnis į tolį

Idealus poilsis akims, kai jūs dirbate prie kompiuterio: pasirinkite tašką tolumoje ir sutelkite į jį savo žvilgsnį. Po to lėtai nusukite akis į vieną pusę ir į kitą.

15. Atpalaiduotas liežuvis

Nuo streso dažnai įsitempia žandikaulis, ima skaudėti galvą. Sąmoningai atpalaiduokite apatinį žandikaulį: dantys neturi susiglausti, liežuvis guli laisvai burnoje.

#    Comments [0] |