Page 1 of 1 in the rukymas category
# Wednesday, 11 January 2012

Metant rukyti svarbiausia motyvacija

Rūkymas yra viena pagrindinių vėžinių susirgimų priežasčių ir didina riziką susirgti kitomis pavojingomis ligomis. Metų pradžia – tinkamiausias laikas atsikratyti šio pavojingo įpročio.

Mesti rūkymą labai sunku, nes rūkantis žmogus tampa priklausomas nuo nikotino. Efektyviausias būdas – motyvacija. Motyvuokite save, jog metus rūkyti pagerės sveikata, turėsite finansinės naudos.

Gyvenimo būdo trenerė Rasheeda Ogunlara sako: „Metant rūkyti svarbu, kad šalia būtų žmogus, kuris jus palaikytų. Dar geriau būtų, jei tas žmogus pats yra sėkmingai metęs rūkyti. Į jį būtų galima kreiptis, kai dings motyvacija ar bus sunku įveikti norą užsirūkyti. Sėkmingai mesti rūkyti geriau pavyksta, kai du artimi žmonės atsisako šio įpročio. Tada svarbu nepalūžti, nes būni atsakingas ne tik už save, bet ir už sau artimą žmogų.“

Metant rūkyti reikia rasti būdų, kaip susidoroti su stresu ir depresija, nes cigaretės žmogus dažniausiai griebiasi, kai nori nusiraminti stresinėse situacijose. Rūkymo pertraukėles pakeiskite naujais atpalaiduojančiais ritualais: arbatos pertraukėle ar pasivaikščiojimu.

#    Comments [0] |