Page 1 of 1 in the sekme category
# Sunday, 29 January 2012

kaip tinkamai pasirinkti gyvenimo partneri

Rasti tinkamą gyvenimo partnerį sudėtinga užduotis. Žmonės turi tikti vienas kitam, dalintis panašiais pomėgiais, juk drauge jie turės praleisti visą savo gyvenimą. Mylimu žmogumi reikės rūpintis, pakęsti jį, mylėti, padėti, paguosti ir suprasti. Kadangi meilei vadovauja jausmai, todėl jokių taisyklių nėra, bet mes pateiksime jums naudingų patarimų.

Ką reikėtų žinoti?

Reikia atsakyti sau į klausimą, su kokiu žmogumi norėtumėte praleisti visą savo gyvenimą. Pirmiausia turite aiškiai sau įvardinti, ko norite iš mylimo žmogaus. Su gyvenimo partneriu turite jausti gyvenimo pilnatvę.

Pasikalbėkite su artimaisiais ir draugais.

Kai suvoksite savo poreikius, išsakykite juos savo šeimai ir draugams, išklausykite jų patarimų, gal būtent jie padės rasti jums sielos draugą.

Radę tinkamą žmogų ištirkite jį.

Prieš pradėdami kurti bendrus planus atlikite nedidelį tyrimą: ištirkite jo aplinką, charakterio bruožus. Įsitikinkite, kad tas žmogus atitinka jūsų lūkesčius. Negalite turėti jokių abejonių, kad norite su tuo žmogumi praleisti visą gyvenimą.

Pradėkite vaikščioti į pasimatymus.

Jei manote, kad tas žmogus galėtų tapti jūsų gyvenimo partneriu, pradėkite vaikščioti į pasimatymus. Nepamirškite, kad pats pirmas pasimatymas yra labai svarbus, nes sudaro pirmą įspūdį.

Pirmasis įspūdis.

Įsidėmėkite, kad pirmo pasimatymo metu padarytas įspūdis yra pats svarbiausias. Jis dažniausiai nulemia potencialaus partnerio ilgalaikį požiūrį į jus. Labai retai pasitaiko antrasis šansas, tad išnaudokite pirmą įspūdį.

Kalbėkite atvirai.

Tik bendravimas ir kalbėjimas sukuria ryšį tarp žmonių. Kalbėdami sužinosite ar žmogus įdomus, kas jam rūpi, kuo domisi, kokios jo vertybės ir požiūris, koks humoro jausmas.

Atkreipkite dėmesį į akių kontaktą.

Kalbėdami žiūrėkite į akis. Nuoširdus ir tyras žmogus išlaikys akių kontaktą.

Stebėkite jo/jos veiksmus.

Stebėkite, kaip partneris elgiasi. Jei matote, kad jis nervinasi, sukurkite tokią atmosferą ir situaciją, kad jis atsipalaiduotų.

Rodykite pagarbą.

Pagarba vienas kitam santykiuose labai svarbi. Vedybiniuose ryšiuose ji yra pats svarbiausias dalykas. Per pasimatymus stebėkite ar jums priimtina, kaip su jumis bendrauja jūsų išrinktasis ar išrinktoji.

Apsvarstykite.

Nedarykite greitų išvadų. Išanalizuokite visus įvykusius pasimatymus, ką naujo sužinojote apie potencialų partnerį. Skubotos išvados dažniausiai būna neteisingos. Neskubėkite.

#    Comments [0] |
# Saturday, 14 January 2012

Kodėl mes pasiduodame?

„Absoliučiai tobulu vadiname tą tikslą, kurio siekiame tik dėl jo paties, o niekuomet – dėl kitų tikslų. Toks gėris kaip tik yra laimė. Mat ją visuomet pasirenkame dėl jos pačios, o niekuomet – dėl ko nors kito“, – graikų filosofas, Aristotelis.

Kodėl užsibrėžę tikslus per Naujuosius metus, mes juos pamirštame jau vasario mėnesį? Pagalvokite apie savo tikslus. Kas atsitiko, kad jie neįgyvendinami?

Tam yra mažiausiai penkios priežastys, kurias mes ir aprašome žemiau. Šių priežasčių suvokimas gali suveikti kaip prevencinė priemonė, kuri padės išvengti spąstų.

Asmeninis noras

Klasikinė lyderystės seminarų ir saviugdos knygų problema yra pažadas, kad „tai jums padės!“ Po daugybės metų eksperimentavimo supratau svarbią pamoką – tik tu pats gali pasikeisti ir pasiekti tikslus!


Laiko stygius

Visi žmonės nori greičiausio rezultato per trumpiausią laiką, todėl netinkamai įvertina laiką, kurio prireiks tiems tikslams pasiekti. Viskas užtrunka ilgiau nei manome. Kai deadline viršija mūsų lūkesčius, mes tiesiog pasiduodame.

Prieš nustatant tikslus turime realiai įvertinti laiką, kurio mums prireiks rezultatui pasiekti. Užsibrėžę tikslą, padidinkite jo „galiojimo laiką“ nors 50 procentų.

Sunkus darbas

Tikslų siekimas ne tik užima daugiau laiko, tačiau ir pareikalauja daugiau darbo. Mūsų optimizmas veiklos koncepciją palaiko labai lengva, tačiau jos įgyvendinimas yra daug sudėtingesnis. Suprasti yra lengva, įgyvendinti – sunku.

Norėdami pasijusti geriau dabar, mes manome, kad viskas vyks sklandžiai ir be problemų, tačiau tai daro žalą ilgalaikėje perspektyvoje. Kiekvienas pasiekimas turi savo kainą – pripažinkite tai ir bus daug lengviau!

Nenumatyti sunkumai

Vėlgi, ši priežastis panaši į prieš tai buvusią – mes norime manyti, kad pamatę galimybę, ją „greitai įgyvendinsime“ ir džiaugsimės vaisiais. Tikėtis geriausio nėra blogai, tačiau ruoškitės blogiausiam. Gali įvykti kažkas nenumatyta.

Siekdami tikslo mes dažnai pražiūrime problemas, kurias kaip gaisrus reikia gesinti tuoj pat, o tai reiškia atsitraukimą nuo galimybių. Todėl planuokite trukdžius, sunkumus ir krizes, nes jų tikrai bus. Būkite realistiški!

Palaikymo darbai

Yra sakoma, kad tapti milijonieriumi lengva. Daug sunkiau yra juo išlikti. Natūralu, kad pasiekę tam tikrą tikslą jūs save apdovanojate, šiuo atveju, nusiperkate kažką brangaus. Gali būti, kad po šio pirkinio milijono nebelieka.
Dauguma pradedančiųjų verslininkų mano labai panašiai. Jie sukuria verslą ir pirmus metus jis auga. Tačiau vėliau atsiranda konkurentai ir tenka pamiršti plėtros planus ir išsaugoti status que. Ne visiems tai pavyksta.

Tiesa ta, kad pasiekę tikslą negalite atsipalaiduoti. Sėkmė yra ne privilegija, o atsakomybė ir įsipareigojimas. Tikėtina, kad dabar gausite dirbti dar daugiau. Susitaikykime, tokia yra realybė.


#    Comments [0] |

Dalykai, kuriuos daro sekmingi zmones

Kodėl tu susilauki stulbinamos sėkmės vienose srityje, tačiau kitose – ne? Pasirodo, kad daugybė nemažai pasiekusių žmonių neįsivaizduoja savo sėkmės priežasčių.

Dažnai sėkmę aiškiname kaip tam tikrų įgūdžių ir talentų turėjimą, kurių stingame kitose srityse. Tačiau toks intuityvus atsakymas nėra nedidelė paveikslo detalė.

Mūsų tyrimas rodo, kad sėkmingi žmonės tokiais tampa ne todėl, kas yra, o dėlto ką daro. Jei konkrečiau, yra devyni dalykai, kuriuos daro sėkmingi žmonės.

Būk konkretus

Kai užsibrėžiate tikslą, pasistenkite jį padaryti kiek įmanoma konkretesnį. „Numesti 5 kg.“ yra geresnis tikslas už „numesti keletą kilogramų“, nes jis perteikia vaizdą, kaip atrodo sėkmė. Žinojimas kur esi ir kiek dar liko iki tikslo verčia neprarasti entuziazmo iki tol, kol tikslą pasiekiate.
Pasinaudok galimybėmis

Turėdami omenyje, kokie užimti mes esame ir kiek daug tikslų vienu metu bandome pasiekti, nieko keisto, kad prarandame galimybes. Paprasčiausiai mes jų nepastebime.

Ar iš tiesų šiandien nėra galimybės nueiti į sporto salę? Atsakyti į skambutį? Išsiųsti verslo pasiūlymą? Pasiekti tikslą reiškia pasinaudoti šiomis galimybėmis, kitaip jos išslys mums iš pirštų.

Matuok progresą

Norint pasiekti tikslą, reikia reguliariai ir nuoširdžiai matuoti progresą. Jeigu nežinote dabartinių rezultatų, jūs negalite atitinkamai reaguoti į besikeičiančias aplinkybes ir naujus iššūkius. Matuokite progresą kiekvieną dieną (blogiausiu atveju - kartą į savaitę).

Būk realistiškas optimistas

Kai nusistatote tikslą, į viską žvelgiate pozityviai. Tikėjimas savo sėkme yra nepaprastai svarbus siekiant išlaikyti motyvaciją. Tačiau kad ir koks būtų tikslas, nemanykite, jog jį pasieksite lengvai.

Dauguma tikslų (ypač ambicingų) reikalauja laiko, planavimo, pastangų ir atkaklumo. Jei manysite, kad kelionė bus lengva, tai jos metu padarysite daugybę klaidų, kurių buvo galima išvengti.

Siekite tobulėjimo, o ne populiarumo

Tikėjimas savo įgūdžiais pasiekti tikslą yra svarbu, tačiau taip pat reikia tikėti, jog galite įgyti naujų įgūžių. Dauguma mūsų tiki, jog intelekto, asmenybės, fizinių savybių negalime pakeisti. Tuomet užsibrėžiame tokius tikslus, kurie atitiktų mūsų asmenybę.

Laimei, mokslininkai įrodė, kad ši prielaida yra klaidinga. Suvokimas, kad galite pasikeisti padeda priimti geresnius sprendimus ir pasiekti pilną potencialą. Kitas naudingas aspektas - malonu bus ne tik pasiekti tikslą, bet ir jo siekti.

Ugdyk discipliną

Disciplina yra gebėjimas siekti ilgalaikių tikslų ir nepasiduoti esant sunkioms situacijoms. Tyrimai rodo, kad disciplinos nestokojantys žmonės įgyja daugiau žinių ir daugiau uždirba.

Gera naujiena ta, kad galite ugdyti discipliną. Žmonės, kurie dažniau mano esantis nedisciplinuoti, turi daugiau galimybių pasikeisti ir pasiekti sėkmės. Kaip minėjau anksčiau, nuolatinės pastangos ir planavimas veda į sėkmę.

Stiprink valios raumenis

Tavo savikontrolės raumenys veikia lygiai taip pat kaip ir kūno raumenys – netreniruojami silpsta. Bet „įkinkyti“ į darbą jie stiprėja visą laiką ir padeda įgyvendinti tikslus.

Ugdydami valią suteikite sau nuolatinius iššūkius. Nustokite valgę nesveiką maistą, kiekvieną dieną padarykite nors po keletą šimtų atsispaudimų, išsitieskite, kai jaučiatės „susmukę“, įgykite naujų įgūdžių, kurie nebūtinai susiję su jūsų veikla.

Pradėkite mažais žingsneliai. Jei norite numesti dietos, valgykite trečdaliu mažiau negu iki šiol. Vėliau, jau šiek tiek įgavę pasitikėjimo, sumažinkite maisto kiekį dar tiek pat. Ilgainiui jūsų valios raumenys taps stiprūs.

Nepersistenk

Nesvarbu kaip stipriai paaugo jūsų valios raumenys, privalote suprasti, jog jūsų galimybės yra ribotos. Jei perdegsite, ilgainiui tai gali stipriai atsiliepti jūsų produktyvumui ir sveikatai.

Nepriimkite keleto iššūkių vienu metu. Dauguma žmonių pernelyg pasitiki savimi ir mano galėsiantys atsisakyti žalingų įpročių, tačiau pasąmoningai jie vis tiek „išlenda“.

Sėkmingi žmonės žino, kad ne mažiau svarbu tam tikru momentu nustoti siekti savo tikslo ir atsipalaiduoti. Kaip sakė mano draugas: „Žinok, kada pralaimėti ir išgerti Margaritos kokteilį“.

Susikoncentruok ties tuo, ką padarysi, o ne tuo, ko vengsi

Norite numesti svorio, atsikraktyti žalingo įpročio ar blogos nuotaikos? Tuomet ugdykite gerus įpročius, užuot susikoncentravę ties blogais įpročiais ir problemomis. Mesti rūkyti daug lengviau, jei užsibrėžiate tikslą lankytis sporto salėje.

Mokslininkų tyrimai parodė, kad kuo labiau stengiatės užmigti, tuo mažiau šansų, jog užmigsite. Atkakliai besistengdami atsisakyti blogio įpročio, jūs gaunate atvirkščią rezultatą.

Neabejoju, kad dalį šių patarimų (arba juos visus) esate skaitę anksčiau. Jie – esminiai, ilgaamžiai, todėl veikia visada. Prisiminkite, kad neturite tapti kitokiu žmogumi, kad taptumėte sėkmingu žmogumi. Svarbu ne tai, kas esate, o tai, ką darote.


#    Comments [0] |

Dalykai, kuriuos daro sekmingi zmones

Kodėl tu susilauki stulbinamos sėkmės vienose srityje, tačiau kitose – ne? Pasirodo, kad daugybė nemažai pasiekusių žmonių neįsivaizduoja savo sėkmės priežasčių.

Dažnai sėkmę aiškiname kaip tam tikrų įgūdžių ir talentų turėjimą, kurių stingame kitose srityse. Tačiau toks intuityvus atsakymas nėra nedidelė paveikslo detalė.

Mūsų tyrimas rodo, kad sėkmingi žmonės tokiais tampa ne todėl, kas yra, o dėlto ką daro. Jei konkrečiau, yra devyni dalykai, kuriuos daro sėkmingi žmonės.

Būk konkretus

Kai užsibrėžiate tikslą, pasistenkite jį padaryti kiek įmanoma konkretesnį. „Numesti 5 kg.“ yra geresnis tikslas už „numesti keletą kilogramų“, nes jis perteikia vaizdą, kaip atrodo sėkmė. Žinojimas kur esi ir kiek dar liko iki tikslo verčia neprarasti entuziazmo iki tol, kol tikslą pasiekiate.




Turėdami omenyje, kokie užimti mes esame ir kiek daug tikslų vienu metu bandome pasiekti, nieko keisto, kad prarandame galimybes. Paprasčiausiai mes jų nepastebime.

Ar iš tiesų šiandien nėra galimybės nueiti į sporto salę? Atsakyti į skambutį? Išsiųsti verslo pasiūlymą? Pasiekti tikslą reiškia pasinaudoti šiomis galimybėmis, kitaip jos išslys mums iš pirštų.

Matuok progresą

Norint pasiekti tikslą, reikia reguliariai ir nuoširdžiai matuoti progresą. Jeigu nežinote dabartinių rezultatų, jūs negalite atitinkamai reaguoti į besikeičiančias aplinkybes ir naujus iššūkius. Matuokite progresą kiekvieną dieną (blogiausiu atveju - kartą į savaitę).

Būk realistiškas optimistas

Kai nusistatote tikslą, į viską žvelgiate pozityviai. Tikėjimas savo sėkme yra nepaprastai svarbus siekiant išlaikyti motyvaciją. Tačiau kad ir koks būtų tikslas, nemanykite, jog jį pasieksite lengvai.

Dauguma tikslų (ypač ambicingų) reikalauja laiko, planavimo, pastangų ir atkaklumo. Jei manysite, kad kelionė bus lengva, tai jos metu padarysite daugybę klaidų, kurių buvo galima išvengti.

Siekite tobulėjimo, o ne populiarumo

Tikėjimas savo įgūdžiais pasiekti tikslą yra svarbu, tačiau taip pat reikia tikėti, jog galite įgyti naujų įgūžių. Dauguma mūsų tiki, jog intelekto, asmenybės, fizinių savybių negalime pakeisti. Tuomet užsibrėžiame tokius tikslus, kurie atitiktų mūsų asmenybę.

Laimei, mokslininkai įrodė, kad ši prielaida yra klaidinga. Suvokimas, kad galite pasikeisti padeda priimti geresnius sprendimus ir pasiekti pilną potencialą. Kitas naudingas aspektas - malonu bus ne tik pasiekti tikslą, bet ir jo siekti.

Ugdyk discipliną

Disciplina yra gebėjimas siekti ilgalaikių tikslų ir nepasiduoti esant sunkioms situacijoms. Tyrimai rodo, kad disciplinos nestokojantys žmonės įgyja daugiau žinių ir daugiau uždirba.


Gera naujiena ta, kad galite ugdyti discipliną. Žmonės, kurie dažniau mano esantis nedisciplinuoti, turi daugiau galimybių pasikeisti ir pasiekti sėkmės. Kaip minėjau anksčiau, nuolatinės pastangos ir planavimas veda į sėkmę.

Stiprink valios raumenis

Tavo savikontrolės raumenys veikia lygiai taip pat kaip ir kūno raumenys – netreniruojami silpsta. Bet „įkinkyti“ į darbą jie stiprėja visą laiką ir padeda įgyvendinti tikslus.

Ugdydami valią suteikite sau nuolatinius iššūkius. Nustokite valgę nesveiką maistą, kiekvieną dieną padarykite nors po keletą šimtų atsispaudimų, išsitieskite, kai jaučiatės „susmukę“, įgykite naujų įgūdžių, kurie nebūtinai susiję su jūsų veikla.

Pradėkite mažais žingsneliai. Jei norite numesti dietos, valgykite trečdaliu mažiau negu iki šiol. Vėliau, jau šiek tiek įgavę pasitikėjimo, sumažinkite maisto kiekį dar tiek pat. Ilgainiui jūsų valios raumenys taps stiprūs.

Nepersistenk

Nesvarbu kaip stipriai paaugo jūsų valios raumenys, privalote suprasti, jog jūsų galimybės yra ribotos. Jei perdegsite, ilgainiui tai gali stipriai atsiliepti jūsų produktyvumui ir sveikatai.

Nepriimkite keleto iššūkių vienu metu. Dauguma žmonių pernelyg pasitiki savimi ir mano galėsiantys atsisakyti žalingų įpročių, tačiau pasąmoningai jie vis tiek „išlenda“.

Sėkmingi žmonės žino, kad ne mažiau svarbu tam tikru momentu nustoti siekti savo tikslo ir atsipalaiduoti. Kaip sakė mano draugas: „Žinok, kada pralaimėti ir išgerti Margaritos kokteilį“.

Susikoncentruok ties tuo, ką padarysi, o ne tuo, ko vengsi

Norite numesti svorio, atsikraktyti žalingo įpročio ar blogos nuotaikos? Tuomet ugdykite gerus įpročius, užuot susikoncentravę ties blogais įpročiais ir problemomis. Mesti rūkyti daug lengviau, jei užsibrėžiate tikslą lankytis sporto salėje.

Mokslininkų tyrimai parodė, kad kuo labiau stengiatės užmigti, tuo mažiau šansų, jog užmigsite. Atkakliai besistengdami atsisakyti blogio įpročio, jūs gaunate atvirkščią rezultatą.

Neabejoju, kad dalį šių patarimų (arba juos visus) esate skaitę anksčiau. Jie – esminiai, ilgaamžiai, todėl veikia visada. Prisiminkite, kad neturite tapti kitokiu žmogumi, kad taptumėte sėkmingu žmogumi. Svarbu ne tai, kas esate, o tai, ką darote.


#    Comments [0] |