Page 1 of 1 in the svoris category
# Monday, 16 April 2012

kaip kuno svoris priklauso nuo asmenybes

Ar žinojote, kad kūno svoris gali priklausyti nuo jūsų asmenybės bruožų, todėl užuot laikęsi drastiškų dietų, pirmiausia turėtumėte pagalvoti apie savo poreikius ir užgniaužtus troškimus.

1. Jei jūsų bruožas: adrenalino troškimas.

JAV mokslininkų tyrimas, atliktas su 2 tūkst. vyrų ir moterų, parodė, kad adrenalino mėgėjai yra labiau linkę į antsvorį ir nutukimą. Tyrimo rezultatuose rašoma, kad žmonės, trokštantys kvapą gniaužiančių nuotykių, bet negalintys jų įgyvendinti, aštrių pojūčių ieško maiste.

Jei manote, kad jūs adrenalino fanatikas ar fanatikė, besistengiantis užgniaužti nepaprastų potyrių troškimą besaikiu valgymu, įsiklausykite į savo tikruosius norus. Atsisakykite nesveiko maisto ir didelių porcijų, bet pasirūpinkite, kad maistas jums teiktų aštrių pojūčių. Ragaukite egzotiškų patiekalų, valgykite po ne daug, ilgai, mėgaukitės neįprastais skoniais. Lankykitės brangiuose restoranuose, kuriuose negalėsite prisivalgyti iki soties, bet turėsite galimybę paragauti aukštos kokybės patiekalų. Išbandykite įvairius receptus namuose su šeima ar draugais, tik susilaikykite nuo didelių porcijų.

2. Jei jūsų bruožas: impulsyvumas.

Kitas amerikiečių tyrimas nustatė, kad impulsyvūs žmonės sveria vidutiniškai 10 kilogramų daugiau nei ramūs ir kantrūs. Jie valgo greičiau, todėl spėja persivalgyti, kol pajunta sotumo jausmą. Taip pat impulsyvumu pasižymintys žmonės sunkiau susilaiko nuo kaloringo ir nesveiko maisto.

Jei pasižymite impulsyvumu, stenkitės vengti pagundų. Jei neketinate švęsti gimtadienio, jums nebūtina užsukti į cukrainę, nes galite nesusilaikyti ir parsinešti namo tortą ar pyragą. Susiplanuokite dienos valgiaraštį ir stenkitės jo laikytis. Kiekvieną dieną namuose pasiruoškite maisto į darbą ir nusineškite sveikų užkandžių - vaisių ar riešutų. Prieš eidami į svečius lengvai užkąskite, kad nesusigundytumėte kaloringais ir nesveikais užkandžiais.

3. Jei jūsų bruožas: užmaršumas.

Jūs nespėjate pavalgyti pusryčių, nes nuolatos vėluojate į darbą, o papietauti tiesiog pamirštate. Jūsų pagrindinis dienos maistas - įvairūs kaloringi užkandžiai, kurie suteikia energijos. Sočiai valgote tik vakare ir dažnai užkandžiaujate prieš miegą. Tyrimai parodė, kad užmaršuoliai suvartoja kur kas daugiau kalorijų, nei sugeba išnaudoti per dieną, todėl dažnai skundžiasi antsvoriu.

Jei norite subalansuoti savo mitybą ir numesti nereikalingų kilogramų, skirkite vieną-dvi dienas per savaitę apsipirkimui. Įsigykite sveikų produktų ir išdalinkite visus nesveikus užkandžius, esančius namuose. Sveikų užkandžių neškitės ir į darbą, kad visada po ranka turėtumėte ko užkąsti.

4. Jei jūsų bruožas: linksmumas.

Pasirodo, kad žmonės, kurių nuotaika nuolat gera, dažnai turi antsvorio. Mokslininkai mano, kad taip jie atsikrato streso ir įtampos, kurį yra linkę nuslėpti nuo aplinkinių. Pastebėta, kad linksmuoliai nesugeba atsispirti saldumynams. Specialistai pataria atsisakyti pyragėlių, tortų, ledinukų, bandelių ir smaližiauti šokoladu, geriausia - juodu. Juodas šokoladas greitina medžiagų apykaitą ir padeda ne priaugti, o priešingai - numesti svorio. Prisiminkite, kad yra alternatyvių saldumynų, pavyzdžiui, džiovintų vaisių.

5. Jei jūsų bruožas: naktinėjimas.

Naktimis skaitote knygas, žiūrite filmus, mokotės ir, žinoma, užkandžiaujate. Naktį mitybos apykaita sulėtėja, o organizmui reikia daugiau energijos, kad suteiktų jums žvalumo. Jei miegate mažiau, nei reikia jūsų organizmui, jis stengiasi gauti trūkstamos energijos iš kaloringo maisto.

Stenkitės nevalgyti iki miego bent 3 valandas. Jei jaučiate nenugalimą alkį, rinkitės nekaloringus užkandžius - vaisius, puodelį lieso natūralaus jogurto. Taip pat galite valgyti sočią vakarienę, kad greitai neišalktumėte.

#    Comments [0] |